Webanalyse .
Om de potentie van de internetaanwezigheid van uw bedrijf volledig te benutten, is het belangrijk om te analyseren hoe klanten reageren op uw diensten en producten. Daarom is het nuttig om dit te onderzoeken middels webanalyses.


Webanalyse om uw website conversie gerichter te maken .
Website > Webanalyse uitvoeren
De gegevens die we verzamelen gaan veel verder dan alleen gebruikersaantallen. Zo onderzoeken we ook op welke apparaten uw website het meest gebruikt wordt. Een matig werkende mobiele website of informatie dat niet snel genoeg bereikbaar is zal ervoor zorgen dat uw websitebezoekers de website verlaten zonder conversie. Als dit zo blijkt te zijn, kan NetXZ ook een professionele en gebruiksvriendelijke mobiele site voor u ontwikkelen.
Websitebezoekers analyse
Tijdens een webanalyse worden verschillende gegevens over uw website verzameld: hoeveel mensen de website bezoeken, wat de populairste pagina’s zijn, en de tijd die de gemiddelde gebruiker op uw site besteedt. Aan de hand van deze gegevens kunt u allerlei aspecten van uw internetaanwezigheid optimaliseren. Door de analyse wordt namelijk duidelijk welke onderdelen van uw website de meeste mensen trekken, dus via deze onderdelen kunt u gebruikers naar andere zaken leiden zoals het plaatsen van een bestelling of het invullen van een contactformulier.
Uitgebreide analyse om verbeterpunten en kansen te identificeren.
Ontdek kansen om de prestaties van uw website te kunnen verbeteren.
Technische website analyse
Welke gebruikte content op de website werkt beter dan de ander? Welke content uiting leidt tot meer verkeer dan de andere? Met de content analyse worden deze gegevens uitgebreid bijgehouden en geanalyseerd, om zo het beste rendement uit de website te kunnen halen!
Onze ontwikkelaars kijken naar de speerpunten en kansen op technisch vlak.
Krijg een snellere en technisch beter geoptimaliseerde website.
Content analyse
Welke gebruikte content op de website werkt beter dan de ander? Welke content uiting leidt tot meer verkeer dan de andere? Met de content analyse worden deze gegevens uitgebreid bijgehouden en geanalyseerd, om zo het beste rendement uit de website te kunnen halen!
Ontdek kansen om uw organisch websiteverkeer te vergroten.
Analyse van mogelijkheden om meer conversies uit uw website te halen.
Gebruikerservaring (UX) analyse
De gebruikservaring van een klant is enorm belangrijk en ook al is de website technisch goed opgebouwd, hoeft dat niet te beteken dat de klant dit ook zo ervaart. Om ervoor te zorgen dat deze twee goed overeen komen, worden er diverse analyses uitgevoerd om dit te meten en de gebruikerservaring te optimaliseren voor een betere conversie.
We kijken naar mogelijkheden om de gebruikerservaring drastisch te verbeteren.
MSamen zorgen we voor meer conversies en resultaten uit uw website.
Verhoog het rendement van uw website door alle website-aspecten te optimaliseren.
Met het verbeteren van de website-aspecten die uit de analyse zijn voortgekomen, verhoog uw rendement; dit noemen wij het online succes! Alle gegevens uit de analyse bieden allerlei nieuwe mogelijkheden tot conversie en optimalisatie. Optimaliseer dus ook uw bedrijf online, en maak vandaag nog een afspraak met NetXZ om te zien op welke vlakken uw internetaanwezigheid nóg beter kan.